Selasa, 17 Mac 2009

Masuk Unit AMal??????



hahaha...mula bergetar tangan apabila mendengar sahabat dari anak selangor yang memberi cadangan supaya kita semua penyokong perjuangan Islam ini wajib masuk unit Amal...hehe..macam budak lepasan SPM pergi PLKN..mula aku tak setuju sebabnya malas nak kawat-kawat ini..malas nak berdiri tengah-tengah panas..haha...emm, aku pikir betul juga apa yang mamat tu cakap..member aku yang kat acheh tu, dia kata aku ni boleh manfaat badan besar aku ni untuk masuk unit amal...orang2 macam aku diperlukan...haha..kalau ada peluang aku nak try masuk unit amal la insyAllah..hehe..biar kena marah asal dapat beramal untuk kebaikan..satu hari nanti fru pun takut tengok aku..haha...tapi aku bukan buat lawak kat depa ni..depa yang baca ni kena masuk juga unit amal...semestinya..sahut cabaran beb...

SeJaDaH NuRiMaN :=)
I LUV U ALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan