Rabu, 15 April 2009

mana tuan blog??

Lama sudah aku tidak update blog..maaflah pada sahabat-sahabat sejadah nuriman…kerana berada di rumah sewa ini amat susah sekali ya mahu mengunjungi kedai internet.. kapan pun tak tahu bila.. tapi apapun insyAllah aku akan cuba bagi pandangan dan komentar apa yang terlintas dalam fikiranku ini..baru-baru ini aku tengok juga anugerah bintang popular berita harian..aku juga minat-minat lagu klasik macam s.jibeng, sudirman, p.ramlee, dan macam-macam lagi..jangan terkejut la aku ni minat dengar lagu-lagu begini, lagu mereka penuh dengan nasihat-nasihat..masa aku sekolah menegah biasa dulu aku layan hip hop beb..tapi lepas kena hantar sekolah agama aku terus minat nasyid..haha..tapi alhamduillah syukur Allah pilih aku ke sekolah agama..sekurang-kurangnya aku ada ilmu agama dan boleh jadi penyambung kepada perjuangan rasul kita Nabi Muhammad s.a.w….balik pada cite anugerah tadi..aku cukup malu la tengok pengerusi majlis dalam anugerah ini..cakap benda-benda yang tak bermanfaat…lawak-lawak yang bodoh tapi nak buat macam mana mereka tak macam kita sahabat..apa yang boleh kita buat kita doa moga mereka diberi hidayah..nak jumpa tak tahu kat mana mereka ni..al maklum la artis..kalau kita boleh jumpa alangkah indah kita boleh wat usrah dengan mereka..pasti mereka merasai nikmat nya…ada yang mendapat anugerah terus peluk awek mereka..itu satu perbuataan yang tak patut..tapi bagus la ada surat khabar dan wartawan yang main peranan menegur mereka dengan pertanyaan soalan tentang pelukan mereka..sekurang-kurangnya dia orang ni sedar dan malu…tahniah wartawan-wartawan tanah airku..

I LUV U ALLAH

MOHD YUSRI BIN MOHD SAFIAN

Tiada ulasan:

Catat Komen